ASR: dit is de tijd van meer naar buiten

  • Bureaus
  • 8 mei 2020 @ 15:40
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnes

Nu heel Nederland na twee maanden binnen te hebben gezeten weer langzaamaan naar buiten gaat, springt verzekeraar ASR hierop in met een nieuwe campagne: 'Dit is de tijd van meer naar buiten'.

Het is het vervolg op de goed ontvangen 'Nederland doet het'-campagne, die in maart direct na het uitbreken van corona gelanceerd werd. De nieuwe campagne, wederom ontwikkeld door TheMerge, is positiever van aard: we mogen immers weer (een beetje meer) naar buiten.

De campagne bestaat uit twee commercials, waarin we verschillende 'schade-situaties' zien. Doel van de campagne is om het 'voordeelpakket schadeverzekeringen' van ASR onder de aandacht te brengen. 'We zijn nog wat onwennig, zijn we buiten zijn verleerd? Oeps, dat ging een beetje verkeerd', zo klinkt het in beide commercials.

Kenmerkend voor de stijl van TheMerge figureren de medewerkers of bekenden van hen zelf in de commercials. 'We maken de films nu in zo'n rap tempo, dat we er zelf ook in spelen', aldus creatief Frank Jockin, die figureert als automobilist (zie onder).

De campagne gaat morgen live op tv. Bekijk 'm vast hier en hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken