Britse tennisster Raducanu in hoofdrol in Nike-film
- Content
- 30 jun 2022 @ 10:42
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - StorytellingContentSponsoring
- 30 jun 2022 @ 10:42
- Ryan Baij
Emma Raducanu, de Britse tennisster actief op Wimbledon, is het middelpunt in een nieuwe film. De hoofdfilm maakt onderdeel uit van een digitale en social campagne voor Nike.
Raducanu won vorig jaar de US Open, nadat ze eerder met ademhalingsproblemen had moeten opgeven op Wimbledon. Nike focust in de film niet alleen op haar snoeiharde groundstrokes, maar ook op mentale gezondheid.
In de vier minuten durende minidocumentaire van het Amsterdamse bureau Soursop een genuanceerd verhaal van een 19-jarige topsportster. Raducanu, die maandag in de eerste ronde van Wimbledon – in haar eerste wedstrijd op het Centre Court – met 6-4, 6-4 van de Belgische Alison Van Uytvanck won, vertelt daarin voor het eerst over de anxiety die ze vorig jaar had: ‘Ik had zoiets nog nooit meegemaakt. I let all the emotions go like crazy.’
Credits:
Merk: Nike
Creative agency: Soursop
Productiemaatschappij: Untold Studios, Londen
Regie: Pip & Lib
Fotografie: Laura Allard Fleischl
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing