Action lanceert webshop
- Food-en-retail
- 23 jun 2021 @ 13:13
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StrategieWebwinkel
- 23 jun 2021 @ 13:13
- Peter van Woensel Kooy
Action heeft een webshop in Nederland gelanceerd. De discounter testte de afgelopen tijd in verschillende landen met click and collect, maar heeft nu toch de stap gemaakt naar een volledige discount-webshop.
De opmerkelijke Action-webshop richt zich vooralsnog op het aanbieden van tijdelijke deals. Wekelijks krijgen consumenten een aantal aanbiedingen voorgeschoteld. Een online assortiment is er dan ook nog niet, meldt Twinkle. De aanbiedingen verschijnen elke dinsdagmiddag om 12 uur en blijven een week staan. Action laat weten: ‘Op dit moment bieden wij per week een speciaal geselcteerd assortiment aan. Artikelen die passen bij wat je van Action gewend bent: laagste prijs en verrassend aanbod. Wij kijken continu of we ons online assortiment kunnen uitbreiden.'
Experiment van Action
Klanten die willen bestellen, kunnen via iDeal afrekenen. Action rekent 3,99 euro aan verzendkosten. De producten worden door PostNL of DPD (voor grotere artikelen) binnen drie tot vijf werkdagen geleverd. Aan RetailTrends laat een woordvoerder weten dat het vooralsnog om een proef gaat die voorlopig tot eind 2021 loopt. ‘Onderweg gaan we aan knoppen draaien om te zien wat werkt en wat niet. Aan het eind van het jaar gaan we kijken of het zin heeft.’ Lees hier verder.
(bronnen: Twinkle en RetailTrends)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kerst 2024: Kevin the Carrot voor de 9e keer in actie voor Aldi
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
- Nieuw onderzoek toont groeiende populariteit van afhaalpunten...
- Kruidvat voor tweede keer ABN Amro Retailer of the Year
- Nieuw winkelconcept Bever wil retail en consumptie herdefiniëren
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- CMO in het diepe: Bram van IJsel... 14-11-2024
- Kerst 2024: Kevin the Carrot voor de... 13-11-2024
- Blokker failliet verklaard door... 13-11-2024
- Lidl lanceert een met Coca-Cola... 13-11-2024
- Albert Heijn lanceert Mijn AH... 11-11-2024
- Nieuw kennisplatform voor non-food... 11-11-2024