Charles Borremans

Charles Borremans
Werkt bij: iO (Campus Amsterdam)
Functie: Lead Communications

Biografie Eind jaren 80 begonnen in sales promotion, dat hij via actiemarketing heeft zien evalueren naar merkactivatie. Was in 1993 medeoprichter van het bureau Borremans & Ruseler Thematisch Actiemarketing, dat in 1999 onderdeel werd van het Amerikaanse DraftWorldwide (IPG) en waarvan hij 10 jaar lang mededirecteur was.

Sinds 2011 partner bij Goud Activatie, dat in 2019, onder de naam GUC Agency, toetrad tot Intracto Group en dat momenteel onder de merknaam iO sterk groeiend is in België, Nederland en de Nordics. Charles was al columnist voor MarketingTribune in de jaren aan het begin van deze eeuw om dat in 2018 opnieuw op te pakken. Hij had ruim vijf jaar een vaste column over reclame en marketing op NPO Radio 1 en is nu nog maandelijks te horen met een column op NH Radio.

LinkedIn

Recente artikelen van Charles Borremans

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken