Contentmarketing-specialist? Wie weet het nu het beste?

  • Content
  • 11 nov 2013 @ 11:16
  • Link
  • Sak van den Boom
    Sak van den Boom

    adviseur, expert contentmarketing
    zelfstandig ondernemer
  • AccountabilityBranded contentJournalistiekStorytelling

Je kunt een hond moeilijk kwalijk nemen dat hij blaft. Makkelijk aandacht scoren en hopen dat de zoekende ondernemer je een tikje op de schouder geeft omdat hij hulp nodig heeft. Maar kun je eigenlijk wel jezelf als deskundige naar voren schuiven als je weliswaar een vloeiende pen hebt, maar nog nooit van zoekmachinemarketing hebt gehoord?

Of wanneer je de mooiste verhalen kunt opschrijven, terwijl je geen idee hebt wat sociale media binnen marketing kunnen doen? Het vak contentmarketing heeft zoveel kanten dat je je als merk of mkb-er voortdurend afvraagt met wie je nu in welke situatie het beste geholpen bent? Contentmarketing is een buzz word geworden. Bureaus met verschillende achtergronden profileren zich als de specialist in dit nieuwe marketingfenomeen. Uit de pr-hoek, de redactiehoek, de reclamewereld, de it-sector, zelfs designbureaus roepen al dan niet terecht dat ze de ultieme partner zijn in contentmarketing. Van mij mogen ze.

Ze hebben allemaal gelijk omdat ze op een deel van het contentmarketing-terrein specialist zijn.

Op 21 november komen veel spelers uit de bureauwereld en opdrachtgevers bij elkaar tijdens de ‘Dag van de contentmarketing’ in DeFabrique in Maarssen. Al weer voor de achtste keer. Twee- tot driehonderd professionals om kennis mee te maken. Twintig sprekers met verschillende disciplines. Om je kennis over contentmarketing aan te scherpen. Hier vind je alles over dit informatieve event.

Sak van den Boom

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken