Contentmarketing-specialist? Wie weet het nu het beste?
- Content
- 11 nov 2013 @ 11:16
- Link
-
Sak van den Boom
adviseur, expert contentmarketing
zelfstandig ondernemer - AccountabilityBranded contentJournalistiekStorytelling
- 11 nov 2013 @ 11:16
- Sak van den Boom
Je kunt een hond moeilijk kwalijk nemen dat hij blaft. Makkelijk aandacht scoren en hopen dat de zoekende ondernemer je een tikje op de schouder geeft omdat hij hulp nodig heeft. Maar kun je eigenlijk wel jezelf als deskundige naar voren schuiven als je weliswaar een vloeiende pen hebt, maar nog nooit van zoekmachinemarketing hebt gehoord?
Of wanneer je de mooiste verhalen kunt opschrijven, terwijl je geen idee hebt wat sociale media binnen marketing kunnen doen? Het vak contentmarketing heeft zoveel kanten dat je je als merk of mkb-er voortdurend afvraagt met wie je nu in welke situatie het beste geholpen bent? Contentmarketing is een buzz word geworden. Bureaus met verschillende achtergronden profileren zich als de specialist in dit nieuwe marketingfenomeen. Uit de pr-hoek, de redactiehoek, de reclamewereld, de it-sector, zelfs designbureaus roepen al dan niet terecht dat ze de ultieme partner zijn in contentmarketing. Van mij mogen ze.
Ze hebben allemaal gelijk omdat ze op een deel van het contentmarketing-terrein specialist zijn.
Op 21 november komen veel spelers uit de bureauwereld en opdrachtgevers bij elkaar tijdens de ‘Dag van de contentmarketing’ in DeFabrique in Maarssen. Al weer voor de achtste keer. Twee- tot driehonderd professionals om kennis mee te maken. Twintig sprekers met verschillende disciplines. Om je kennis over contentmarketing aan te scherpen. Hier vind je alles over dit informatieve event.
-
Sak van den Boom
- Werkt bij: zelfstandig ondernemer
- Functie: adviseur, expert contentmarketing
- Website:https://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing